Nya Samarbetspartners + 7 timmars plugg



Hej!

Puuuuh, 7 timmars pluggande är nu över, skööööönt och förhoppningsvis var det värt det oxå.
Men nu över till något roligare!
Har nu i dagarna gjort klart med en ny sammarbetspartner som kommer stötta mig i min satsning mot toppen och det är Sveriges klart bästa och snabbaste leverantör enligt egen erfarenhet av b.la de heta "northugbrillorna" och flera andra läckra brillor.
Det är nämligen BJ sport som kommer stötta mig, BJ Sport som bland annat stöttar det Svenska Landslaget, så det känns helt "okey" att komma in i det gänget, skämt åsido jag riktar ett stort tack till grabbarna på BJ och hoppas på ett fint framtida samarbete!

Jag har själv i flera år åkt med Cascobrillor och har inte ångrat mig en sekund, världsklass brillor och jävligt snygga, så kolla gärna in på http://www.bjsport.se/ ! Länkarna till deras butik och brillor kommer komma upp här permanent på sidan så fort som det går.

Nu ska jag ut på mitt planerade distanspass, men har insett att styrkan tyvärr inte hinns med idag, så den godbiten sparar vi tills imorrn :)

En rapport med lite bilder kommer ikväll, så see you then!

/ JH

Inga kommentarer: