Det börjar göra ont . . .

i kropp och själ, inte för att jag tränat så mkt den här veckan, kommer landa på ca 18-19 timmar utan mest för att det har varit fullt ös minst 90% av passen.

Det börjar bli tufft att hela tiden ladda om både mentalt och fysiskt och ställa in sig på att köra tills man spyr, men det är nu man måste visa karaktär och hänga i, något som inte borde bli något problem för mig. Trots en enorm träningsverk sen gårdagen så ska jag genomföra de två intervallpassen minst lika bra som de andra 6, så är det bara och måste det vara . . . .

Dagens två sköna AIII pass består av RAIIIF 3x5 + 3x4 och på eftermiddagen avslutar vi denna fartvecka med RAIIIK 4x4, sen väntar några lugnare dagar med träning men det tar vi sen. Jag är nere i den klassiska källaren nu, skönt för det är där jag ska vara, men idag ska vi ner till källargolvet ochså.

Hörs sen gott folk, nu är det " You´ve got to fight for that inch " som gäller :)

Inga kommentarer: