Mjölksyrefest del 3 av 8

Gomorgon kamrater! uppställning!

Uppställning hade jag oxå i morse, kvart över 6 ringde klockan och jag lekte muhammad ali med det satansfulla urverket, men upp och iväg kom jag.

Var ett tag osäker om jag skulle köra passet eller ej då det var väldigt tjock dimma men slängde mig ut i ovissheten med en reflexväst på överkroppen, dunkade sedan av mina 8x3 minutersintervaller med 1 minuts vila emellan, var lite segt i kroppen första intervallen men sedan var vi uppe i gammal god form igen, ännu ett fint pass helt enkelt, fick dock hålla mig i stor del på cykelvägar pågrund av dimman.

Nu avnjuter jag en härlig frukost innan det bär av till fridrottshallen där ett styrkepass ska genomföras och på eftermiddagen blir det återigen mjölksyrefest då det 4e intervallpasset skall avverkas.

ha en bra dag! chap!

Inga kommentarer: