Det är lite så jag jobbar . . .

Hej!

Nu ligger man här i horisontalläge i soffan och umgås med tv och ett par kuddar, riktig nays efter en hektisk dag. Som till största delen användes till plugg, men nu är det gjort å nu kan man slappna av lite tills nästa torsdag vilket är riktigt skönt!

Dagens höjdpunkt var förutom stöttningen från http://www.bjsport.se/ kvällens lugna och fina distanspass, drog iväg likt en sönderpluggad zombie de första 10 minutrarna, men den syrerika luften och lite go musik var som balsam för själen. Åkte iväg på den fina rundan runt sjön Varpan , väl halvvägs där träffade jag min klubbkompis Puttefnask Karlsson ( patrikkarlsson.nu), hängde på honom resten av vägen runt Varpan, väl tillbaka i Falun visade han mig lite fina nya åkbackar som inom kort kommer testas i ett högre tempo.

Passet rann iväg och när jag väl kom hem hade jag avverkat 2 timmar istället 1,30, men ja menar shit happends! Kroppen kändes helt ok idag och det var skönt att åka i ett lugnt tempo för en gångs skull . . .

Skateskidorna har fått jobba hårt i sommar, the show must go on!

Imorrn blire skola och ett maxstyrkepass, hörs då!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästan som mina blivit under sommarn då! Är inte swenor fälgen silver? eller äre så att du oljat dom p.g.a din rädsla för att ja skulle utmana dig på ett skatepass?

//Din största,starkaste,frääänaste idol!

Joel Hultin sa...

Vad jag vet så är grundfärgen svart på Swenors hjul om det är 3or eller hårdare motstånd, så tyvärr Gurre, jag har inte oljat dom :)