Känslan blir starkare i Örebro!

Godmorgon alla glada!

Idag är en ny dag, en ny dag med plugg och föreläsningar igen och förhoppningsvis blir den här dagen intressantare än gårdagen. Idag ska nämligen Daniel Hammarström och Kalle Dahlin föreläsa om skidåkning och orientering, 2 sporter som ligger mig varmt om hjärtat, mkt ny info att ta in återigen men det är bara att slita på.

Efter skolans slut idag så tar jag och min vapendragare A2 bilen söderöver, jag hoppar av i gamla fina Garphyttan , 2 mil väster om Örebro och A2 drar hem till Finspång. Ska bli riktigt skönt att åka hem ett tag och utnyttja den fina terrängen ( Sveriges bästa????) för ett par dagar med härlig träning innan jag drar till Torsby i helgen med klubben. Suget efter träningen har kommit smygande de senaste timmarna och förhoppningsvis är kroppen fräsch och återhämtad efter de 2 vilodagarna, men sliten det får jag nog räkna med att vara å det ska jag vara!

Näe skolan kallar, dags att göra dagens uppgifter, sitta på en för mjuk stol i för lång tid och skriva ner allt man hör fast hjärnan ändå inte hänger med, skämt och sido det ska bli intressant.

Vi hörs, over and out

/ JH

Inga kommentarer: