En mix av Bolt och Sprintgutta



Tjena alla bloglovers!

Har nu på eftermiddagen varit ute och luftat kroppen lite i ett riktig sagolikt höstväder, kall,frisk luft å vackra färger å jag fattar inte vad folk menar när dom avskyr hösten.

Som planerat körde jag ett kort och intensivt spänst och snabbhetspass nere på Kilsbergsvallen och dess löparbanor, ett pass vars syfte är att "reta" fram lite snabbhet i muskler och kropp och givetvis få bättre spänst och kordination. Ett pass som man när man kör det ifrågasätter sig själv och undrar om man verkligen kan kalla det träning, men som brukar ge bra effekt och en alert kropp dagarna efteråt. Tyvärr var ju inte Bolt där så jag var ensam på de fina löparbanorna och kunde yvigt kötta på, avslutade passet med att köra lite "trappespenst" som norrmännen brukar kalla det, för att bygga upp lite styrka i benen inför vintern innan jag nöjd kunde springa hem igen.

Väl hemma så har jag nu börjat tafsa lite på en del av skidorna som finns hemma inför helgen, tyvärr så har inte de nya laggen kommit än , men men man kan inte få allt här i livet!

Ha en skön kväll!

/ JH

Inga kommentarer: