Träning när den är som bäst!

Halloj alla monsterdiggare!

Efter en lång dag som började tidigt imorse som ni vet, så pluggades det för fullo fram till 16 innan vi avslutade för dagen och kunde dra oss hemåt. Vi säger jag eftersom vi just nu håller på med ett grupparbete där vi håller på med olika rörelseanalyser, så idag har jag sprungit fram och tillbaka som en skållad bäver i fridrottshallen och utomhusbanan för att bli filmad och sen analyserad. Riktigt kul och intressant ämne, särskilt datoprogrammen vi analyserar i, tekniken har ju gåt framåt om man säger så . . .

Väl hemma stack jag genast ut på mitt 2 timmar långa stakpass, målet med dagens pass var att varje stavtag skulle vara ett "staktag", något jag lyckades bra med. Dagens träning var riktigt skönt för både knopp och kropp, att efter en tuff dag få dra hem, byta om, sätta i lite go musik i öronen och bara dra iväg och låta tankarna flyga iväg för en stund, det är grejer det!

Under mina 2 timmar åkte jag följande runda, Slätta - Varpan runt + backen upp till stora vägen vid Österå- Falun-Lugnet-Skuggarvet-Lugnet-Slätta. En fin och skön runda och eftersom jag stakade hela vägen så fick både armar och mage en rejäl duvning och rätt så många höjdmeter på sitt konto, nice!

Imorrn blir det intervaller och styrka, men mer om det då, nu ska jag duscha!

Ciao

Inga kommentarer: