Springsteen och Björndalen i samma tunnel!

Tjena Sverige! Sitter nu i bilen påväg hem till Öret innan jag nästan direkt drar upp till Falun. Har haft en fin dag i tunneln där jag idag genomförde 2 bra pass med hög kvalité. På förmiddagen rastades de klassiska laggen i 2 timmar, ett bra pass där fokus låg på teknik och känsla vilket jag tycker är viktigt att få in i åkningen redan från början. Körde en hel diagonalåkning i relativt hög fart och tyckte jag lyckades rätt så bra med både känsla och teknik tillslut. Noterbart var att norska skidskyttelandslaget var där och snurra å Björndalen ser ut att vara i god form. På eftermiddagen körde jag ett pass på 2 timmar där jag körde en hel del fart. Blandannat så körde jag 5 stycken 3 minuterssupraintervaller och lite sprintstarter och avslutningar. Fick ihop 20 högkvalitativ A3 tid och tyckte att kroppen var godkänd. Resten av passet blev det lugn och fin åkning i den tomma tunneln med den nyinsatta stereon som enda sällskap. Nu är jag riktigt mör och sliten så morgondagens vilodag kommer sitta fint!/JH

Inga kommentarer: