Mördarbacken!

Dont worry, be happy! Som Bob Marley sjunger, ja jag hoppas att ni inte varit oroliga då jag inte har bloggat idag, men det har helt enkelt varit fullt upp så att säga!

Har haft en hel del i skolan och andra ärenden att stå i, men men nu bloggar jag!

Dagens träning var och blev ett 1,45 långt löpdistanspass + trappespenst, jag och A2 drog direkt efter skolan iväg ut i skogarna runt lugnet och toppen uppe vid Kårestugan, vi sprang i ca 1,30 och avverkade den klassiska mördarbacken ett par gånger och en lite äventyrsstig för barn under 10, men det satt som handen i handsken för mig, ja barnen har det bättre nuförtiden, bara å konstatera.

Väl nere vid lugnet så hittade vi en fin och lagom lång trapp vi hoppbacken som vi körde lite olika spänstövningar i, till sällskap hade vi en hel del backhoppare som idag hade öppen träning inför helgens tävlingar. Dagens form var väl inte på topp direkt, gårdagen satt kvar i bena rejält men det kändes ok.

Imorrn väntar stakintervaller och styrka, ba å bomba på, ha en trevlig kväll gott folk!

over an out! / JH

Inga kommentarer: