Fast!





Så skönt det är att träna ibland, helt sjukt! Att bara få sticka ut och röra på kroppen och rensa hjärnan ett litet tag, en liten stund som gör sån skillnad. Ikväll var det så, det var väldigt skönt att få dra igång muskulaturen och blodcirkulationen efter några dagars vila. Kroppen kändes förvånansvärt fräsch och det verkar som att någon förkylning blir det inget av, så imorgon så kör jag igång som vanligt med dubbelpass+ styrka och får sedan se vad resultatet blir. Det är ingen ide att gå runt hela dagarna och vila för att man tycker sig känna lite symptom som kanske utmynnar i en sjukdom, det har jag gjort i 2 dagar nu och det får räcka, antingen blir jag sjuk eller så blir jag inte. Allt eller inget!

Testade även mina nya dojor från Saucony idag, sammanfattningsvis så kan jag bara säga, jag är fast. 40 minuter + stretch blev det det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir väldigt inspirerad av att läsa din blogg, hälsningar Kim Nilsson töcksfors!

JH sa...

Det ser jag som ett beröm, kul att även en fjolla som jag kan inspirera =)