Ser ljuset i tunneln




Hej på er sköna typer där ute i stugorna, dags att lämna ett avtryck här igen!

Träningstimmarna avverkas på ett löpande band här vid de blå bergens fot och på de senaste passen har jag även fått lite sparring iform av diverse klubbkamrater vilket alltid är mysigt. Gårdagens eftermiddagspass blev ett 3,5 timme långt stakpass som kändes helt okey trots morgonens stakintervallpass, så när jag kom till sista backen och skulle staka mig uppför den kunde jag konstatera att jag avverkat en träningsdag bestående av 6 timmar stakning i lite olika farter, bättre magträning kan man knappast få.

Idag har jag hittils avverkat 2 pass och har 2 kortare kvar, på förmiddagen var jag nämligen uppe i Ånnaboda då jag hade kallat till klubbträning, däruppe så körde jag och ett gött gäng igenom mitt spänst och snabbhetspass. Ett riktigt fint pass med bra sparring som nog kommer kännas de närmaste dagarna, särskilt toalettstolen brukar vara svåråtkommen dagen efter, baksida lår aj aj aj. Efter det passet på 2 timmar så plussade jag på med 1 timme löpning i distansfart för att varva ur musklerna lite och hänga lite i solskenet, något slitsamt men ändå bra.

Nu ikväll skall jag avverka ett kortare cykelpass, peppar peppar ta i trä att jag överlever och sedan ett styrkepass inriktat mot statiska övningar, sen så somnar jag nog gott ikväll efter en tuff vecka på 25 timmar.

Inga kommentarer: