Träning, wohoo!

Ja nu är man tillbaka i det hräliga träningspåret igen, tillbaka i de gamla stegen, man har hittat linan igen, det finns en röd tråd i vardagen, nu överdriver jag rejält men hur som helst så är det skönt att dra igång igen efter 2 fina vilodagar, man känner sig fresh helt enkelt.

Var uppe i fridrottshallen imorse och gled igenom ett explosivitets inriktad medicinboll och maxstyrkepass, kändes riktigt fint. Löpte även del varv i hallen och hängde på någon av de många intervallerna de andra pöjkerna körde. kändes lätt och fint, precis den känslan jag ville ha.

Avslutade det hela med att stretcha igenom kroppen ordentligt, stretching som är ett väldigt omdebatterat ämne men som jag ändå tycker funkar bra och är skönt för kroppen, så är det.

Nu är det hemfärd till Öret på schemat, blir ett par lugna och fina dagar med diverse småplock inför vintern och säsongen, innan jag till helgen drar iväg till tunneln på läger, det blir kanon!

Allt för mig, over and out, ha en fin dag.

/ JH

Inga kommentarer: