Ny krönika och en andra vilodag!

Hallå!

Ja nu har min andra krönika publicerats på den eminenta sidan www. skidsport.runnersworld.se
, en krönika som handlar mångt och mycke om skidåkning och dess utövare. Kolla gärna in den och tyck till, ni hittar den på http://skidsport.runnersworld.se/artiklar/skidakning-ar-kultur.htm

Jag har fått möjligheten att säga vad jag tycker och tänker genom detta rätt så stora "forum" men jag säger verkligen inte att jag har rätt eller att det som jag skriver är ett facit, så våga gärna såga och kommentera. Överlag tycker jag att fler borde vädra sin åsikt i skidsverige, det kanske inte alltid är smidigt eller lätt att få sina åsikter hörda, men jag tror det skulle vara posititv . . . .

Träningsmässigt så har jag min andra vilodag idag innan jag imorgon återigen drar igång träningen igen, batterierna är överladdade och på g så det ska bli riktigt kul. Ska även försöka publicer lite utlovade träningssiffror för er läsare, kommer ikväll.

Hörs då!

Inga kommentarer: