Gooodmorgon Sverige!

How is my motherland doing!?

Tjena. Sitter och funderar här vid köksbordet vad jag ska skriva i det här lilla inlägget egentligen, har ju som sagt en lite lugnare vecka nu fram till helgen träningsmässigt och då finns det ju inte så mkt matnyttigt att berätta om egentligen. Visst jag skulle kunna sjunka till den nivån att jag pladdrar på i 5 minuter om vilket hårvax och vilket schampoo jag använder, fjöl av! Det där är inte min grej . . . .

Som sagt, frukost nu, sedan blir det en tripp in till staden för att inhandla diverse småsaker till vallaboxen å annat, för som sagt, säsongen är bara runt hörnet nu och det gäller att vara förberedd och det på alla plan. Ja menar visst man kan stå på startlinjen i toppform, men med brutna skidor och en halv stav blir det inte lika roligt, jo kanske för åskådarna men jävlar vad jobbigt det skulle bli.

Ikväll om vi nu ska glida in på det träningsmässiga så blir det ikväll klubbträning, LAIII+AS står inristat på stenen, bara å bomba på då. Blir nog mysigt värre och förhoppningsvis blir jag så trött så att jag får krypa hem likt en skadeskjuten älg på ett kalhygge, eller dom kanske inte skjuter älgar på de vise längre utan slänger ut äpplen på tågspåret istället å fäller dom på de sättet, som i kultserien pistvakt. Inte vet jag, jag bara sitter här och babblar på, men nu får det fan vara nog.

Jippikajeyyy, ha en trevlig dag så kanske poletten ramlar ner, hörs ikväll!

/ MVH killen utan fantasi, JH

1 kommentar:

Anonym sa...

Fett! Vinn i vinter!