Lite "offrace" Arbete!

Förberedelser , förberedelser och åter förberedelser består denna dag av, en hel del plotter å någon timme kvalitetsumgänge med skidorna ska genomföras.

Sitter just nu och har en rejäl syjunta skulle man kunna säga, dock så tror jag och min ålder är lite fel ute och dessutom är det bara jag med på den här syjuntan. Jag som trodde det skulle serveras kakor och vara gemytligt och allmänt trevligt, ack så fel jag hade . Skämt och sido så håller jag på och genomför ännu en förberedelse, jag sitter nämligen och syr å klistrar på mina sponsorers och samarbetspartners loggor på tävlingsdräkt m.m

Det är dom som hjälper mig i min satsning och givetvis ska de ha lite cred tillbaka, så med strykjärn och nål i högsta hugg så attackerar jag diverse kläddplagg, går rätt bra hitills och det blir grymt snyggt men "peppar peppar ta i trä" så har jag inte råkat ut för någon olycka än. Hade ju varit tråkigt att behöva ställa in helgens läger pga förblödning orsakat av en liten nål, men större under har väl hänt . . . .

Näe nu ska jag fortsätta med här, mina samarbetspartners och sponsorer ser ni till HÖGER, i eftermiddag blir det ett styrkepass, återkommer nog då med lite fräscha bilder, so long!

/ JH

Inga kommentarer: