Snabbtinläggföreträningspass.se

Ciao ciao!


Kung bore fortsätter vara inne i något jäkla deprimerande humör, pissregn och blåst idag oxå. Mig stör det inte särskilt mkt, det har ju sina olika charmer de olika träningsväderna och just idag när jag ska avverka ett MTB pass på 3 timmar så gör det absolut ingenting. Det blir ju bara roligare, att forsa fram genom skogen, över stock och sten med leran rinnandes runt kroppen. Det är ju nästan den enda gången man kan känna sig som ett proffs och de få homo sapiens man åker förbi tänker "wow" han tränar stenhårt han, och i det här vädret, stackare".

Näe nu är det dags att ge sig ut, bara å bomba på! Bjuder på lite bilder från Vasastafetten som jag lånat från KIF ( tack) . ... Enligt min plojenkät så får jag fortsätta blogga oxå, det var som fan!










Over and out/ JH

Inga kommentarer: