Kung bore kan förstöra mkt

Goookväll gott folk!

Vad sitter ni nattugglor uppe och gör nu då? Ja jag har iaf haft en skön eftermiddag, strax efter jag postat mitt senaste inlägg så blev det ett jävla liv på Kung Bore, blixtar,dunder och hagel gjorde att det planerade stakpasset blev inställt, blev istället ett klassiskt styrkepass a la´nilsson.

Förjävla jobbigt men ack så stärkande, hur går det då till kanske ni undrar, jo det ska jag berätta för er! Passet är uppdelat i två olika block, ett block med mage och ett block med rygg/armar, magblocket går till som så att man kör 5 minuter nonstop där man byter övning var 30e sekund, övningar såsom fällkniven och situps används tex, detta block kör man 3 gånger, 15 minuter mage alltså. Det andra blocket ( rygg/armar) är liknande fast där bombar man på i 30 sekunder,vilar 15 sekunder, kör i 30 sekunder osv, ja ni fattar. Detta block som tar 7,5 minut kör man x2, alltså 2 olika block som man sammanlagt kör 5 gånger och får ihop den ack så fina tiden 30 minuter effektivt, ett mkt bra styrkepass som garanterat gör att man försöker undvika att skratta nästa dag då det ger rejäl träningsvärk.

Imorrn står det vila på förmiddagen, denna vila ska jag utnyttja genom att besöka Pennybridge city och inhandla diverse saker såsom rullskidor m.m, på kvällen tänker jag återigen joina grannklubben KIF på ett pass, rullskidor med mkt teknik står på schemat, räknar med 2 timmar ca och för att binda ihop det till ett fint "crosspass" så cyklar jag in och ut till stan, så min förhoppning är att få till ett fint 4 timmar pass.

Det var allt för nu, arrivederchi!

/ JH

Inga kommentarer: