Där satt den!

Så skönt, så bra, det gör vardagen efteråt lite lättare, ja såklart snackar jag om ÖSK-AIK 1-0! Har man som jag varit inbitet svartvitt "fan" sen barnsben så är det faktiskt lite roligt att det tillslut har lossnat , äntligen får man lite tillbaka efter så många år i rännstenen, de ligger trea nu med chans på europa, kul!

Ja sen vi hördes av sist så har inte så mkt vettigt att skriva hänt, har helt enkelt utnyttjat vilodagen till max och tog en paus på några timmar då jag inte gjorde något speciellt, skönt att kunna göra det ibland oxå.

Men imorrn är det dags för träning igen, ska bli riktigt roligt, känner mig inspirerad och motiverad att dunka till med ännu en hårdvecka, en av de sista tuffa sommarveckorna innan jag går in i en lite lugnare period för att hämta hem all träning, grundschemat skiljer sig inte så mkt från förra veckan , utan det är 20-25 timmar, 3-4 AIII, 3 styrka och ett spänst/snabbhets pass som ska genomföras, mer specifikt om vad varje pass ska innehålla återkommer jag med imorrn.

Imorrn ja, då startar vi upp med ett AIII pass 6x5 minuter "elghufs" + 10 stycken 70/20 intervaller löpning, eftermiddagen kommer bestå av ett långt DÖK pass+ Allmän och uthållighets styrka . Räknar med ca 4-5 timmar träning, tråkigt nog så har skejtpassen blivit lite lidande på sistone pågrund av materialproblem men efter onsdag ska det vara fixat å då plockas skejtlaggen fram igen, har dock inte sett detta som något större problem då jag vet att skejten är min starkaste sida och har nu fått lite välbehövlig teknikträning i den klassiska stilen.

Ja det var väl " det hele" egentligen, ha en skön kväll så hörs vi av imorrn, och är du träningssugen eller vill hänga på, let me know!

Adios- JH

Inga kommentarer: