"En smörslungad linjedomare"

Började dock med en fin morgon i solen på rullskidbanan ....





Vilken match, vilken överkörning , vilken linjedomare!

Ja jag pratar givetvis om matchen ÖSK-HIF som slutade 3-0 till de svartvita, en riktig lektion i fotboll fick Helsingborg och det var nog den bästa matchen jag sett som ÖSKare i mina dagar. Bra tryck på läktarna och riktigt roligt spel, bla dömde linjedomaren bort 4 mål för offside, varav tre minst var felaktiga. Men det ordnade ju sig ändå, mot Europa!


Har även haft en riktigt fin träningsdag som började klockan 08:00 imorse med 2 ursköna timmar rullskidor i lugn fart uppe på rullskidbanan, riktigt fint väder och en grymt syrerik och härlig höstluft. Fortsatte sedan med att jag mötte upp klubben uppe vid klubbstugan och averkade 1,5 timme A2 löpning i kanske lite för hög fart bitvis, efter detta varvade jag ner med lite rullskidor återigen.
Bra känsla på alla passen men på slutet började kroppen märka av all träning de senaste veckorna och källarkänslan kom smygande, skönt för då ligger jag där jag ska ligga formässigt.

Imorrn är det flytt till Falun som gäller, så nu ska jag packa för fulla muggar, ha en skön kväll!
/ JH

Inga kommentarer: