Lyx i fjällen


Chapp, dagens andra pass är nu lagt till handlingarna, 1,30 i den klassiska stilen längs elljusspåret och rullskidbanan till Ramundberget blev det. Ett väldigt lugnt pass i den ordentliga kylan där jag gled runt och försökte fokusera på tekniken där jag tycker att jag har en hel del att hämta i den klassiska stilen, särskilt i branta diagonalbackar och i stakning med frånskjut.

Efter passet så joggade jag och de andra stugboysen en kortare runda för att skaka ur benen lite efter en hel del belastning den senaste dagarna, var skönt som fan rent ut sagt. Imorrn ska det bli lite fart på kroppen förhoppningsvis då det ska köras lite skejtintervaller, ska bli intressant att se hur det känns och hur kroppen svarar . . . .

Har nyss slängt ihop en potatisgratäng och lite fläskfile till det , så ikväll tror jag tamefasen att vi har bättre käk än hotellen runt omkring, tur att de flesta inte vet vilket stugnummer vi har. Ha en skön kväll gott folk!

/ JH

Inga kommentarer: