Lite fina bilder från Bruksvallarna

Får ni tyvärr inte se så många av då uppkopplingen här i fjällvärlden inte är den bästa, inte telias mobila bredband iaf.

Dagens andra pass blev som planerat 2 timmar på skejtlaggen, ett riktigt kanonpass där jag var i rörelse nästan nonstop och fick in ett riktigt bra flyt i åkningen. Jobbade mkt med små teknikdelar på växel 2 och 3 å även stor fokusering på att få till en bra övergång mellan de olika växlarna för att få med mig bättre fart upp i backarna.

Skidade runt 13 varv på elljustrean och kroppen höll även den bra, blev lite småsliten i benen på slutet och det bör jag vara då det har blivit en hel del sköyting nu på slutet om man jämför med tidigare i höst.
Imorrn fortsätter teknikfokuseringen och jag räknar med 4-5 fina timmar i spåret, innan jag på onsdag ska bränna ur kroppen med lite fart om allt går enligt plan.
Här närmast står fotbollsgalan på schemat och där borde ÖSK kunna ta storslam bland priserna, men troligtvis har väl idioten lagrell förstört det som vanligt.

Lite teknikbilder lyckades jag dock överföra, 4 stycken bilder som visar kritiska moment inom skejtåkningen som jag försöker slipa på




Inga kommentarer: