Fint klassiskt pass i Bruksvallarna!

Tjena!

Nu sitter man här i stugan lagomt mosig och skönt trött samtidigt som man slevar in en tallrik pasta med väldigt god aptit, har just avklarat dagens första pass som blev en 2 timmar lång och fin tur med de klassiska å fräscha laggen från Madshus. Åkte först upp till kläppen och snurrade ett varv där innan vi åter vände ner till stadion och väl på plats där så avverkade jag 6 stycken varv runt elljusslingan, hela passet kändes fint och jag tyckte att jag fick in en fin rytm i åkningen vilket givetvis kändes skönt.

Är inte överdrivet mkt snö här i Brux men den lilla snö som finnsa har dom utnyttjat bra, fina och hårda spår nere runt stadion och helt okey spårat uppe runt kläppen, är lite småsten här och var men det är ingen större fara. Vädret är dock kallt och klart så det är kanon!

Nu blir det lunchkoma ett tag innan vi vid 4a taget sticker ut på dagens andra pass, där kommer jag rasta skejtlaggen i ca 2-3 timmar. Ska försöka slipa en hel del teknik och försöka jobba lite extra med 2ans växel och förhoppningsvis får jag med lite bilder som jag kan visa ikväll . . . .

Hörs då! Ciao

Inga kommentarer: