Knockad

Tjoflöjt på er där ute i stugorna!

Dagens andra pass är nu finito, 2 timmar distans på skatelaggen blev det, kroppen kändes lika fin och rörlig som en sackosäck, så illa var det väl inte riktigt men det var ingen vidare fart på da body. Dock så flöt tekniken på riktigt fint så det fanns iaf en ljusglimt att ta med sig, hallelujah!

Är sleeeten och go och när jag väl kom hem så kunde jag fasen ha käkat en hel ko, skämt och sido, lite för lite mat till lunch gjorde att den klassiska fina "matvägen" infann sig på sista kvarten av passet och som den knockade till. Men men hem tog jag mig och efter att ha tömt skafferi och kyl på en kvart så är man back on track igen.

Har även som ni kanske sett börjat utveckla sidan litegranna, finns lite fina nya flikar uppe i toppen som ni kan klicka hej vilt på, mer kommer!

Imorrn är det en sista träningsdag på denna vecka, och denna kommer jag tillbringa i löpardojorna och på gymmet, vi hörs då, have a nice evening folks!

/ JH

Inga kommentarer: