Back on track!




Halloj, dålig uppdatering senaste tiden , jag vet ;) Skämt och sido men ni har inte blivit bortskämda som ni brukar bli med 2 uppdates per dag, men nu är jag tillbaka i spåren så då ska ni få se på annat!

Är nu hemma i Öööööööööööööööörebrooooooo eller Garphyttan för att vara mer exakt, efter en fin helg på Lidingö/Bosön med mkt intressanta personer, möten och sist men inte minst goda middagar. Träningsmässigt har det varit en lite lugnare helg och det passade in perfekt då jag var riktigt sliten i Fredags, men 2 pass har jag mäktat med, dels gårdagens MAQ pass och så ett fint å fräscht styrkepass idag när jag kom hem. Har ändå samlat ihop 20 timmar denna vecka så jag kan känna mig nöjd, inte för att timmarna betyder något egentligen utan det är ju kvaliten som gäller, men jag har genomfört den träning jag ska så det känns fint.
Det var meningen att jag bara skulle mellanlanda här i da hood och resa vidare till örnnästet i Falun ikväll, MEN morgondagens föreläsning blev sorgligt nog inställd;), så det vi har denna vecka är en tenta på Fredag. Så jag blir kvar ett par dagar här hemma där träning med både KIF och GIF står på programmet, genomgång och vallning av min "skidpark" och både träning och tävlingsplanering inför vintern och givetvis en hel del pluggande.

Veckan som kommer är den sista hårdveckan och runt 20 timmar ska avverkas, efter den veckan kommer jag gå över från barmarkssäsongsplaneringen till tävlingsäsongsplaneringen som i stort består av 2 hårda och en lugn vecka inför 3 hårda och en lugn, några fler förändringar kommer oxå ske men det är väl den största skillnaden. Bytet görs helt enkelt för att det är lättare att komma i form och passar bättre under säsongen med det här upplägget . . .

Kan även avslöja att säsongspremiären blir Dalapremiären den 7e(?) November i Orsa. Men mer om det senare, imorrn väntar dubbelpass, 1 distans och ett a3, vi hörs då, over and out! JH

Inga kommentarer: