"Because i´m worth it"

Så har jag nu varit ute och stakat i 1,5 timme och hackat av 30 minuter styrka direkt etterpå, ett tufft pass för min klena lilla överkropp men som förhoppningsvis gör den gott.

Åkte en av mina nya fina favortirundor här på hemmaplan, Garphyttan-Latorp-Vintrosa-Lanna-Lannafors-Garphyttan, en småkuperad runda med bra och jämn asfalt. Kroppen var småseg och fick slita vid varje stavtag idag och styrkan efteråt blev inte nådigare den utan jag fick slita som en bergsget, ett bra pass alltså.

Nu ska jag ner i vallaboden några timmar och umgås med lite fina Madshuslagg som kommer gå ruskigt fort i vinter, de ska mättas å finslipas å putsas till perfektionism. Varför tappa massa onödig tid i spåret på att ha dåliga skidor när man ändå lagt ner så sjukt mkt tid på den kroppsliga biten, onödiga sekunder och placeringar kan tappas på dålig utrustning och skötsel, tänk på det gott folk!

Ikväll blir det återigen intervaller, Stavgång/löpintervaller med klubben står på schemat och NEJ jag har inte ännu en fartvecka men tackar sällan nej till bra träning. Bilder å lite annat smått och gott kommer ikväll!

/ JH

Inga kommentarer: