Egoist? Arrogant?

 No. I eat and sleep as much as possible, rest of the time I train hard. I run, sweat, swear and scream. Fighting the pain. Why? It feels fu***ng good to be a few meters ahead."


Ciao! Sitter just nu ute vid Hudiksvalls station och är påväg söderut, hem, hem till en fin träningsvecka blandat med lite jobb. Efter att ha avverkat mina 2 såkallade kvalitétsveckor så är det nu dags att avsluta denna period med en mängdvecka som kommer se ut som så . . . .

Mån: Vila/ RAIIIK ( tröskel 30+) (2,00)
Tis: AS 60x40/20+Jogg (1,30)
Ons: LA1 2,00/ RAIF 2,00
Tor: MS+jogg (1,30) / RAIK 3,00
Fre: Cykel 3,00/ Spänst/snabbhet (2,00)
Lör: La2+MS (2,00)/ RAIIIK ( 6x10) (2,00)
Sön: RAIF (2,00)/ Crosspass (2,00)

Veckan kommer landa på ca 25 timmars träning och är inriktad på mkt mängd där jag kommer köra en hel del teknik, impulser och annat under passen och tillskillnad mot kvalitetsveckorna där jag hela tiden vill ha överskott och vara relativt pigg så tillåter jag mig själv att vara sliten under dessa veckor och köra på rätt så hårt.

Inga kommentarer: