Satan så roligt

Guuu så fint den gick
Jr var även han med och förgyllde slutet av passet genom att punktera och dra en promenad hem

Var längesen sist som jag var ute i skog och mark och körde lite härlig och hederlig mtbträning, men idag kunde jag inte hålla mig längre utan drog ut på en lite uppvärmningsrunda i 1,5 timme för att försiktigt och riktigt fegt testa den nya hojen och få in lite känsla igen. Och kul var det, jävligt kul rent utsagt trots att jag var som en nyfödd pingvinunge framför en isbjörns käftar, osäker och feg. Men passet flöt väl på ganska fint och det var skönt att rulla fram genom skogen.

Något som dock inte flyter på lika väl är min fartvecka, tanken var att igår avverka mitt 4e intervallpass, men lite känningar i hals och näsa gjorde att jag helt enkelt strök det passet och tog en säkerhetsvila. Därför har jag även idag inte kört något intervallpass hitills utan bara ett lungt mtb pass för att känna efter hur det står till, men eftersom det passet gick bra och det inte verkar vara någon fara så blir det som planerat intervaller nu på kvällen. Så troligtvis får jag ihop 4 intervallpass denna veckan mot de planerade sex, okey men inte alls bra i mina ögon.

Imorrn är det som sagt ett långpass med klubben planerat och troligtvis blir det uppemot 7 timmar träning, vilket det blev förra året, riktigt skoj ska det bli.

Inga kommentarer: