Dagens schema

Godmorgon mitt i smeten , gårdagens pass gick helt okey och jag stakade hem från jobbet + en liten extraslinga och var ute i ca 1,45, sedan gick jag in och körde ett fint men hårt explosivt styrkepass. Som sagt lite lugnare träning nu i början av veckan för att få kroppen riktigt fräsch igen innan vi öser på framåt helgen där särskilt helgen kommer bli hård som satan. Idag ska jag dock avverka 2 stycken a1 pass+ skidlektion och jobb, så inte behöver man ha långtråkigt inte =). Så här ser min dag ut . . .

07:00 uppstigning och frukost
07:45 Rullskidor a1 distans 1,45
09:30 Jobb
18:00 Slutar jobbet
18:01 Rullskidor distans 2 timmar
20:00 Skidlektion
22: 00 Sporten
23:00 Godnatt

Det är tur att man tycker om det man gör och eftersom ett träningsschema är till att följas så är det bara att göra det =)

Inga kommentarer: