Mirakel!


Kan ibland ske och ett sådant händer nog just nu då jag faktiskt sitter och pluggar i Falun. Skolan och de ämnen vi läser just nu är dock jäkligt tråkiga, jag tycker inte att de ger särskilt mkt och är helt ointressanta, det är inte kul att plugga och känns omotiverande. Utbildningen har varit jävligt annorlunda mot vad jag trodde när jag började, tyvärr åt det negativa hållet.

Något som dock är kul är onsdagens tävling som är på G , eller " Slaget om kilsbergen " som den kallas av många, det är egentligen bara en vanlig DM stafett men med väldigt mkt prestige och i nuläget upp till 25 stycken 2 manna lag inblandade och det bara i h21 klassen. Så stort intresse och en fin tävling väntar på Onsdag kväll, hoppas bara att formen finns där så ska det bli åka av.

Om några timmar lämnar jag Falun för att återigen fara hemåt och ikväll vara med på en rykande het klubbträning, har inte rört laggen sen i helgen så det ska bli kul och intressant å se hur det känns.

Inga kommentarer: