Björn Ranelid!

Är jag uppenbarligen jävligt lik enligt klubbkompis putte k/ patrikkarlsson.nu och eftersom jag såklart inte vill vara sämre så lägger jag ut en liten kontring här



Hultin - Karlsson 2-1

Förövrigt så sitter jag just nu på tåget upp till Falun där jag under morgondagen ska avverka lite saker i skolan innan jag på kvällen vänder hemåt igen för det spännande och prestigefyllda " Slaget Om Kilsbergen"
En av årets höjdpunkter inom Örebro län.

Har under dagen kört ett rätt så hårt styrkepass och ska under morgondagen köra ett lättare a1 pass med impulser, för att sedan under onsdagen och helgen köra 3 stycken race. Ska bli riktigt intressant att se hur kroppen mår och svarar.

De svar jag får då kommer avgöra litegrann hur framtiden kommer se ut vad gäller vilka tävlingar jag kommer åka och när.

/ JH

Inga kommentarer: