Autografskrivande och A3

Hej på er alla glada goa sköna human beeings!

Idag är det ju fina fredag och den har jag använt på bästa sätt, förutom att invänta handbollssemifinalen mot sniglarna från Frankrike, jag har nämligen varit uppe i de blå bergen och köttat intervaller. Skejtskidor och hög puls var det som gällde återigen men nu via en annan taktik, dunkade igenom 30 minuter intervall via 10/20 + 15/15 + 40/20 taktiken och vart riktigt mör och go. Under passet fick jag även leka Herrman Maier och köra rena rama störtloppet förbi de lågstadiekidz som var där och hade friluftsdag, men det gick bra och jag slapp mosa någon oskyldig liten krabat mot skejtbäddens hårda yta. Dock så verkar min fart ha haft lite intryck på kidzen då jag efter passet fick skriva ett 50 tal autografer. . . .

Ett tag skenade tankarna iväg och jag föreställde mig att jag stod i målfållan efter 5 milen på VM i Oslo och skrev, men jag kom snabbt åter till verkligheten och insåg att jag stod och signerade autografer med en halvtaskig tuschpenna till en skock snoriga och högljudda lågstadiebarn, men men man får vara glad över det lilla. Passet kändes helt okey och likaså armbågen och efter att ha varvat ner ett par varv runt 5an så snörade jag på mig löparskorna och hasade mig hemåt.

Passet stannade på ca 2,5 timme och det satt fint, nu är det vila, arbetssökande och mat som gäller inför eftermiddagens pass som består av gammal fin och hederlig allmänstyrka.

/ JH

Inga kommentarer: