Bikinibränna?





Sitter och slafsar i mig en vattenmelon efter att ha varit ute i hettan och stakat i 3 timmar, rullade en go runda med mr lager innan jag dumpade honom efter 1,5 timme och tog ett varv till i min ensamhet. Lite sköna kontraster att idag rulla runt i schteekande hetta medans man igår rejält påpälsad gled runt i tunneln, men båda alternativen är riktigt fina. Tanken den här veckan är att ösa på med en mängdvecka med mkt mängd såklart och lite mindre fart, uppmot 25-30 timmar räknar jag med att plocka ihop beroende på hur veckan kommer se ut jobbmässigt. Vi ska ner en sväng i källaren helt enkelt och tillåta kroppen att bli riktigt sliten, sedan kommer jag ta en rejäl vila och veckan efter det köra en vecka med mkt mkt fart för att se hur kroppen känns och hur jag ligger till i planeringen.

Annars så känns det bara bra och sommaren flyter på som det ska, till helgen blir det antingen Torsby eller Hudiksvall som kommer besökas vilket ska bli kul. Vi får se vad som händer, ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer: