Ny demontränare?


Aaa, ytterligare ett hårt styrkepass kan nu läggas till handlingarna, har ju som sagt börjat köra lite längre och ännu jobbigare pass när jag kör allmänstyrka vilket jag tror behövs. Passet som jag körde nu var även det tufft och kanske lite extra tufft efter morgonens stakpass, men musklerna hade återhämtat sig bra och jag kände mig fräsch vilket avgjorde att jag kunde bomba på enligt plan, annars hade jag säkerligen planerat om lite då jag vill skärpa kvalite´n ytterligare på varje träningspass.

Men styrka blev det och jag körde 70x40/20 vilket var en riktig utmaning, en slitig sådan men som kändes bra när det väl var över och fick ju lite extra pushande från jycken som ni ser på bilden ovan de sista repetitionerna. Imorrn blir det jobb och ett lite lättare löppass, hade gärna dunkat på hårt imorgon oxå men eftersom jag ska följa planen och den säger lite lugnare 4 veckor nu i början så är det bara att gå på det. Hårt och mkt kommer det ändå bli mkt av senare i sommar =)

Inga kommentarer: