Skaråkning med Ole Bramserud



Tjena, blev inget bloggande igår då jag helt enkelt inte hade tid, utan den tiden gick till jycken, träning och jobb. Men idag är det en annan dag så då får det bli en liten rapport . . ..
Sitter just nu och smäller i mig en riktigt god frukost och är väldigt avundsjuk på de andra lokala skidåkarna som just nu är ute och glassar i solen och glider fram på den stenhårda skaren som bildats de senaste dagarna. Jobbet kallar men efter det så ska jag ut och träna på i finvädret, blir en rejäl löptur toppat med ett hårt styrkepass. Imorrn så ska även jag ut på skaren då jag arrangerat en liten klubbträning bestående av några timmars skaråkning och grillning i någon solig snödriva, life as its best!

Men det är då det, nu som sagt jobb! Hörs sen . Ciao!
/JH

Inga kommentarer: