Oplanerad perfekt morgon.

Blev tidigt imorse som planerat, men lite krångel på morgonkvisten gjorde att det planerade ändå blev oplanerat. 06:30 så snörade jag på mig löparskorna, drog på mig 6 kg kilo tung ryggsäck å vätskebälte å sprang ett 1 timmes pass upp till Ånnaboda, väl i Ånnaboda så drog jag på mig skejtlaggen och körde igenom mitt intervallpass, 4x5 minuter med maxinsats sista minuten. var blixtföre och det kändes bra . . . .

Därefter så blev det frukost i klubbstugan för att sedan klockan 08:30 hålla i en galant skilession, sen direkt till jobbet . Och nyss kom man hem och han se herrarnas sprintfinal där Emil Jönsson lekande lätt sprang ifrån de andra på upploppet. Ikväll blir det vila för en sliten kropp och imorgon blir det förhoppningsvis ett långpass på skaren i arla morgon, sen blir det ett styrkepass.

Skönt med ledigt imorrn och det blir nog en riktigt fin dag, nu ska jag bråka med jycken!

/JH

Inga kommentarer: