Du härliga vårvinter!


Tjena. Förmiddagspasset är sen några timmar tillbaka finito, 3 timmar crosspass + en skidlektion blev det. Oväntat riktigt pigg i kroppen då jag bara sov 4 timmar i natt pågrund av en liten terrorist på 4 ben med mkt energi. Underbart väder och före uppe i Ånnaboda som sig bör och det var en ren njutning att glida fram längs spåren . . .

Nu i eftermiddag/ blir det ett härligt skejtpass med KIFs Bill eller framtidens Hellner som han oxå kallas, blir nog en 5 timmar idag, nice!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du kvar på tävlingskalendern i år? Har ni möjligtvis något lag till SM-stafetten i Piteå?

JH sa...

Tyvärr inte allt för mkt men tävlingar som är i allra högsta grad är aktuella är Valbergsrännet, Grönklittsjakten, Fjälltoppshelgen och eventuellt någon mer små tävling. Tyvärr så har vi inget stafettlag i pite i år . . .

Anonym sa...

Du kör inte Sverige-cupen i Piteå då? Jag kan inte så mycket om skidor men jag trodde att det var något som åkare utanför landslaget siktade mot. Rätta mig om jag har fel.