Morning a´la Bolt



Morgon! Blev en fin rivstart på denna läckra dag, stack ut i solskenet och pudersnön med löparskorna nu på morgonen, avverkade ett fint a2 pass löpning på 45 minuter och det kändes helt okey, lite stelt å så här och var men inget akut dödsproblem. Stack ut innan frukost och övade på så vis upp fettförbränningen lite, nyttig morgonjogg som min förra österrikiske tränare kallade detta. Är rätt så intressant faktiskt att köra på helt tomma depåer, blir en helt annan feeeling men det känns ändå lätt, förra säsongen körde jag detta rätt så mkt då jag och tränaren kom fram till att jag behövde bli lite lättare uppför backarna, " du ska inte tappa muskler och något jävla fett har du inte något att ta av, men scheisse pojk, du måste bli lättare" lät det då. Så körde denna metoden i några månader och det föll väl ut . . .

Sitter just nu och slevar i mig en fin frukost, sedan väntar Lindells, skidlektion, träning, blir la gött. Imorrn är jag ledig så då blir det dubbelpass, riktigt gött de å!

Ciao!

Inga kommentarer: