Förkylt å ny krönika

Fan, då var man drabbad, har ju kunnat hålla mig frisk sen i våras men nu var det min tur att få sjukdomen. Är ju inte böldpesten, svininfluensan eller galna ko sjukan vi pratar om som tur är även fast galna ko sjukan skulle kunna stämma in rätt så bra på mig, utan bara en lättare förkylning. Men summan av kardemumman är att det irriterar mig något djävulskt, jag ser det som ett nederlag att vara sjuk, då har jag helt enkelt inte skött allt utanför träningen ordentligt.

Det gäller att hitta orsaken till det hela och göra det bättre nästa gång helt enkelt, det är dom små detaljerna som gör det. Troligtvis har jag dock blivit smittad av min käre far som snörvlat rätt friskt de senaste timmarna här hemma, men men så äre, bara att acceptera. Hur som helst så blir det ingen träning idag utan jag försöker istället komma tillbaka så snabbt som möjligt, som sagt ingen stor förkylning direkt utan bara lite snuva och hosta, förhoppningen är att jag ska kunna vara tillbaka i träning inom 1-2 dagar, det får ta den tid det tar. Det finns aldrig något neagitv som inte för något gott med sig . . .

Har även lekt lite skribent idag och gjort klart krönikan, förhoppningsvis kommer den ut inom ett par dagar. Ha de gott folket så hörs vi, det vet ni!

/ JH

Inga kommentarer: