Pörskans så nice!

Fjöl av!

Jaha nu ska han skriva hur bra hans pass har gått och hur bra det känns igen, kanske ni tänker??? Jajemen det är exakt vad jag tänker göra, jag menar visst kan det bli lite långtråkig i längden när jag bara kommer med positiva inlägg hela tiden, men jag kan ju inte ljuga för er! Det kommer negativare inlägg, jag lovar!

Just nu känns det jävligt bra och då får ni leva med det ;), ett fint 2 timmars pass i strålande solsken blev det idag, tog först ett varv runt sjön Varpan med några avstickare, urläcker väg och strålande sol, vek sedan av upp mot Lugnet , vidare till Skuggarvet och sedan hem igen. Hade med mig Johan återigen och vi genomförde passet i ett skönt a1 tempo, förutom på slutet då vi la in lite impulser.
Kändes även idag riktigt fint, blev bara piggare å piggare under passets gång, dock så kändes det lite i benen särskilt uppför sen gårdagen, men ja menar det kan man ju leva med!

Bjuder på lite bilder nedan och så kommer det en liten Lördagsfilm senare idag, enjoy!




Inga kommentarer: