Off to Idre!

Tjena tjena!
Sitter just nu i klubbkamrat Putte Ks bil påväg upp till Idre där helgens tävlingar ska gå av stapeln och där jag kommer stanna till nästa söndag. Mkt tävling och träning alltså vilket kommer sitta fint och förhoppningvis slipa formen ordentligt.

Hoppas kunna åka bra och stabilt i helgen, är alltid lite speciellt de första tävlingarna då man inte sotat ur motorn på ett tag, så placeringsmässigt har jag inga förväntningar alls men självklart siktar jag högt och går in med inställningen att vinna, som varje gång jag står på startlinjen. Men helgens huvudsakliga mål är att få ett bra besked från kroppen och att allt funkar som det ska.

Veckan som kommer efter helgen kommer vara inriktad på fart och att komma i form, det är nu vintern är här och det är dags att prestera. 10 dagar fjälluft kommer göra mig gott, nu öser vi!

Inga kommentarer: