Det börjar likna något!

Chapp allesammans.

Har nu äntligen tränat igen och körde efter planen vilket betydde ett fint styrkepass, körde den för mig såkallade "nilssonstyrkan" vilket betyder 3 set med 5 minuter mage nonstop där man byter övning var 30e sekund och sen 3 set armar och rygg a la 5 minuter där man jobbar i 30 och vilar i 15.

Ett bra och nyttigt pass och det var väldigt skönt att röra på fläsket igen när man låg där på golvet som en strandad valross och jobbade på. Imorrn börjar som sagt en rätt så hård vecka för att komma i shape till helgens tävlingar uppe i Idre, 10 km Fristil på Lördagen som jag ser som det lopp jag har största chans att prestera bra i och sen 10 km Klassiskt på Söndagen . Så imorrn startar vi upp med 2 fina A2 pass som en go rivstart på veckan . . . .

Angående rubriken så är det inte min form den anspelar på utan min lägenhet som nu börjar få lite ordning . .  .





Inga kommentarer: