Inch by inch, to win or lose

Fart, speed och fullt ös medvetslös är denna veckas tema, kommer följa ett toppningsprogram som jag testade förra säsongen och som då föll väl ut, jag hoppas på samma effekt i år och en pigg kropp på lördag.

Veckan kommer i mångt och mycket bestå av fart och styrka, 2 kortare a3 pass och 3 lite längre a2 pass blandat med styrka, så mkt kan jag avslöja om detta program. Ska inom en kort tid sticka ut på ett av dom två a3 passen, kommer avverka detta uppe vid elljusspåret vid stångtjärn och hoppas på att kropp och knopp svarar bra och fungerar som det ska, är första gången jag kör fart efter sjukdomen så det är alltid lite osäkert hur kroppen skall svara . . .

Kallt och fint är det ute oxå, -7 och skinande sol, å jag hoppas att de sprutar snö för fullt uppe vid lugnet och andra ställen runt om i riket, tror inte de flesta ställen förstår att det gäller att vara på tå när kylan kommer, visserligen kanske de inte har möjlighet heller. Men har man tidig snö så drar det folk, kolla bara på Älvdalen.

Nu är det dags, vi hörs senare idag gott folk, ha en fin dag.

Inga kommentarer: