The boys are back in town!

Vid pilen ligger vårat gamla hus

Som sagt, imorrn är det dags att åka iväg till härliga "Brux" för läger och tävlingar, och om det verkar som att jag pratar extra gott och smörar lite när jag snackar om denna by så finns det nämligen en historia bakom det hela.
Jag och min familj har nämligen varit bosatta i detta paradis under 5 år, det var här jag lärde mig åka skidor under far och son Rawalds regi inom Funäsdalens IF så det är alltid lite nostalgiskt att komma "hem".
Nu under kvällen så har det packats för fullt och skidorna har preppats iordning litegranna, dock så ställde postverket till det lite genom att skicka 3 paket till 2 olika ställen innehållandes ett vallaställ och vallajärn, förhoppningsvis får jag dock tag i dom grejerna imorrn. Nu är det sporten och sedan sömn som gäller, ska nämligen avverka en tenta inom Anatomi och Fysiologi imorgon innan det bär iväg på tävlingar och läger i 10 dagar.
Hörs imorrn! Ciao!

Inga kommentarer: