Ciao Bella!

Gokväll gott folk !

Ännu en dag på denna sköna vinter har nu förflutit och nu sitter man här i sitt nya "crib" i de djupa Faluförorterna, ca 150 meter från bäddsoffan som varit mitt hem de senaste veckorna. Men nu har jag en egen lya att härska i vilket ska bli skönt och kanske till och med bjuda in lite fint folk till, så ni snygga tjejer som läser, det är bara att kolla förbi. Skämt och sido(?) men nu känns det som man flyttat hit ordentligt och det kommer bli kanon det här, har under dagen transporterat mig upp till falukorven med mor och far som sedan hjälp mig att förfina den nyrenoverade lägenheten med lite möbler å annat.

Träningen har fått stå åt sidan nu i två dagar, det är nog faktiskt bland de första gångerna det händer om jag tänker efter, träning och tävlande har annars en hög prioritetsposition på min dagliga lista men nu passade det in bra att ta det lugnt i några dagar och fokusera på flytten.

MEN imorrn ska det äntligen tränas igen, löpning och allmänstyrka står på programmet och sen på måndag sätter ett hårt program för att väcka kroppen lagom till helgens tävlingar igång, mkt A2 och A3 kommer köras, räknar med att dra upp till Idre under fredagen för att sedan stanna kvar där på läger i ca 11 dagar, ska bli riktigt gött.

Nu väntar kvällsfika, adios!

Inga kommentarer: