Kilsbergen, stället som alltid levererar!




Tjoflöjt alla monsterdiggare!

Va glad man kan bli av lite snö, Ånnaboda och Kilsbergen leverar som vanligt top notch om man är ute efter spår och skidåkning. Har nu på kvällen varit upp och fräst av ett fint intervallpass, körde det klassiska och fina passet 20x10/20+20x15/15+5x40/20 i den fria stilen och fick då ihop ett pass i a3 fart på den effektiva och fina tiden av 30 minuter. Det gick att skejta hela 5an och 1,2an och 600an var fina och bra ställen att köra intervaller på, blir ju en liten extra utmaning när det är lite knölar här och var men det kändes riktigt rappt och fint idag så det var skönt som sjutton.

Imorgon så blir det ytterligare ett skidpass med klubben och lite styrka på det, tänkte även slänga in ett inlägg imorgon bitti med lite heta redogörelser och tankar om varför jag tränar som jag gör och hur jag tänker om min träning och upplägg. Kan väl vara intressant i sådana här "northugpasserargränsen" tider för er läsare tänkte jag. Kolla in då vettja för nu ska jag woka loss i köket . . .

Ciao bella!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Kilsbergen, stället som alltid levererar!"

förutom oringen....suuuuck

Jh sa...

Jo men lägger man etapperna på de i mitt tycke sämsta delarna av Närke, dvs första etappen på ett ställe där ingen jävel vill ha den ( baksidan av bergen mitt ute i ingenstans) så får man räkna med missnöjda orienterare . . .

Anonym sa...

Konstigt tänkt av närke klubbarna!