Kräksnö upp till taknocken!

Hej!

Dagens träningspass är nu avverkat, 1,20 skejt uppe runt konstsnöspåret med klubben, inga svårigheter helt enkelt. Körde en del utan stavar och fokuserade mkt på teknik under den korta tiden jag var ute, hade snöat ca 15 cm sen igår och ingen pistamaskin eller dylikt hade varit ute sen dess så det var ett perfekt före att öva upp balansen i. Snökanonerna gick även dom för fullt vilket var gött att se, jullovsträningen är säkrad så att säga.

Som sagt ingen större och tuffare träningsmängd den här veckan då jag har lågvecka, är lite tråkigt att träna så lite som man gör ( landar på ca 13 timmar) men kroppen behöver det så det är bara att följa planen. Snart blir det som sagt en lång lägerperiod med tävlingar uppe i Idre och då vill jag ha en utvilad och fräsch kropp. Men det känns som att fantasin vad gäller inläggen här på sidan blir lite bristande då det inte finns särskilt mkt träning att rapportera om, men men jag gör mitt bästa!

Imorrn blir det styrketräning och ett marathonpass på Ikea, sluthandling inför lördagens inflytt i Falun är det som gäller, ha en fin kväll gott folk så hörs vi!


Inga kommentarer: