Snöstorm påväg!

Verkar det som iaf, för när man klev av tåget i sköna Pennybridge så möttes man av en jäkla blåst och minusgrader , så kung bore verkar vara på fint humör idag iaf. Hoppas de där utlovade 2 decimetrarna av det vita guldet kommer oxå, vore nayzeeee!

Min krönika publicerades som sagt idag på skidsport, men eftersom xcstorm.se verkar  ha krånglat så jag ju informera er läsare om det igen http://skidsport.runnersworld.se/artiklar/sverige-mot-toppen.htm kolla in där vettja.

Det är kul och ärofyllt att få skriva krönikor och lufta sina tankar i ett sånt stort forum inom längdåkningen som skidsport.com ändå är, men det som slår mig är att det finns jävligt mkt bakåtsträvare, gubbe som tant, flicka som pojk där ute i landet som ser mer nackdelar än fördelar och som ser omöjligheter i det mesta man skriver, kolla bara på dagens kommentarer på krönikan. Fan släpp sargen och kom in i matchen säger jag!

 Men men det är sånt man får ta som skribent antar, det är ju någon som läser "skiten" iaf, så då är jag nöjd :)

Nu ska det bombas av ett efterlängtat styrkepass och troligtvis en klubbträning, hörs senare!

Inga kommentarer: