Tidig Julafton?? 4x4+ ny samarbetspartner!


Vapro Produktutveckling AB tillverkar och importerar sportprodukter för främst orientering och längdskidåkning. Vapro hjälper även företag och föreningar med reklam- och profilprodukter.

Halloj! Back in hyttan och back in da house efter att ha varit ute och bombat av det första intervallpasset av flera den här veckan, nästa kommer ikväll!

Passet jag körde var ett kombinerat distans och maxintervallpass, 2 timmar klassisk distans där jag var 20e minut drog av en 4 minuter lång intervall på absolut max, syftet med passet är att kunna växla fart trots att kroppen blir tröttare och tröttare samt att det ska efterlikna ett långlopp, ett pass som jag personligen tycker är kanon!

Idag var jag riktigt rapp och fräsch i kroppen och både intervall och distansåkning gick kanon, pulsen låg på mellan 190-195 slag i snitt på intervallerna och maxpulsen blev 197. Körde följande runda, Garphyttan-Frösvidal-Garphyttan-Latorp-Garphyttan-Ånnaboda + ett par varv runt sjön. Ikväll fortsätter hårdkörningen och då ska jag dukna backintervaller här utanför gården med stakmaskinerna från KIF. Planen är att bränna av 10 stycken max/korta intervaller på ca 1,5-2 minuter, det är inte längden utan maxfarten jag är ute efter och ska jobba med under veckan.

Och som grädden på moset efter dagens träningspass så hade jag fått ett paket hemleverat hem till mig och det från min nya samarbetspartner Vapro, är väldigt glad och tacksam över att ha fått till ett samarbete med dom och få ta del av deras grymma produkter som dom har i sitt sortiment, som ni själva kan kolla in här http://vapro.se/produkter.asp

Tack Vapro!!!!

Nu ska jag in till Örebro och hämta vinterns kommande superlagg från Madshus, hörs senare gott folk!

/ JH

Inga kommentarer: