Planering!

Chappelichappchapp!

Vilken skön Måndag det är , eller hur folket!?

Har startat denna vecka med att imorse dra upp till en tom och tyst fridrottshall med Åmål och Moras orienteringstrupps starke man dallidovich, där avverkade vi ett läckert maxstyrkepass. Dessutom hann vi med att kolla på lite duktiga orienterare som löpte intervaller i hallen innan vi stack till duscharna och vidare till introduktionen av den nya kursen som vi började läsa idag, Anatomi och Fysiologi. Ett säkert väldigt intressant ämne men som min nöt till hjärna säkert får arbeta ett tag för att få in, kemiska formler och annat smått och gott . . . .

Dock så är denna vecka som kommer en väldigt avslappnad vecka skolmässigt vilket betyder att jag redan imorgon kommer åka hem till http://www.youtube.com/watch?v=F-sjuuvWpIM för att träna på å fira min egen födelsedag bland annat, blir fint de!

Veckans planering som kommer se ut såhär . .

Mån MS/vila
Tis AIII / Resa/vila
Ons AIII/ AIII
Tor AIII/ AIII
Fre AI+AS
Lör AIII/ AIII
Sön AIII

Fartvecka alltså, men där vissa intervaller kommer vara inlagda i AI pass, som tex 2 timmar klassisk distans med 4x4 maxstakning inlagt i. Hoppas kunna genomföra passen bra och landa på ca 20 timmar i träningstid, efter en lite lugnare 4 veckorsperiod mängdmässigt så är det dags att öppna upp spjällen igen . . . .

Nu ska jag ta en lugn eftermiddag innan jag och några till tillbringar kvällen på Domnarvsvallen i Borlänge där IK Brage tar emot Henke larssons Landskrona i slutstriden i superettan, blir nog trevligt!

/ JH

Inga kommentarer: