"Jag e int bitter"

Men fyfan va Kung bore pissa på en idag, +6´, blåst och hällregn, inte för att jag bryr mig om vad det är för väder när jag tränar, ja menar vafan har man bosatt sig i det här landet så har man . . .

Men när man väl var ute på passet så var det faktiskt ett skönt väder att träna i, innanför fönsterrutan ser det oftast lite bistert ut, men när man väl kommer ut så funkar det kanon och särskilt idag när jag körde intervaller.

Drog igenom ett pass med stakintervaller i pyramidform, 1- upp till 4 och ner igen med halva den effektiva tiden som vila, och idag fick magmusklerna jobba rejält då jag var rätt sliten i mag/rygg partiet då gårdagspassen även dom innehöll en hel del stakning. Men men det är väl lika bra att lägga grunden inför beach 2011 nu, näe men skämt åsido så kändes passet helt okey och jag lyckade skrämma upp pulsen i ca 190 slag, vilket är rätt högt då pulsen oftast ligger lite lägre i stakning och särskilt på platta partier. 16 fräscha a3 minuter blev det

Ikväll är det löpintervaller+ styrka med klubben som gäller, något jag ser framemot!

Hörs då!
/JH

Inga kommentarer: